Importanta mineralelor in dietele de slabire


Regimul  alimentar sau dieta de slabire trebuie tinuta cu mult cap si sub control, daca vrem sa ne pastram starea de sanatatea impecabila. Dieta in care includem mineralele si excludem alimentele bogate in grasimi este cea mai buna si indicata.
Mineralele sunt esentiale pentru sanatatea noastra, fapt pentru care majoritatea alimentelor de pe piata contin in componenta lor, o multime de minerale. Ideal ar fi sa ne luam aceste rezerve din alimente proaspete, nu din conserve sau diverse preparate.

Mineralele le gasim cu precadere in legume, sub forma fierului, dar si in suplimentele nutritive pe care medicii le recomanda tuturor persoanelor care sunt la cura de slabire.

Mineralele se impart in doua mari categorii:
Macro-mineralele, cum ar fi potasiul, calciu, sodiul, fosforul si sulful.
Micro-minerale, cum ari fi zoncul, magneziul, fierul, iodul, seleniul.

Sodiul ne ajuta sa ne mentinem organismul sanatos, nivelul Ph-ului si al apei. De asemenea, este responsabil de procesul de absortie al nutrientilor catre celule si de procesul de regenerare.
Consuma rosii, sosuri de tomate, cereale si peste in dieta de slabire si organismul tau va face fata cu brio saptamanilor de regim.

Fosforul este si el un mineral deosebit de important, care lupta impotriva starilor de oboseala, readuce pofta de mancare, elimina stresul, starile de irascibilitate.
Putem gasi fosfor in alimente precum laptele, iaurtul, sardinele si branza.

Calciul este un mineral necesar oaselor noastre, ne ajuta sa ne intarim sistemul osos, imbunatateste procesul locomotor si tot ce tine de oase, mai ales odata cu avansarea in varsta cand ne pierdem din rezerve( previne aparitia osteoporozei )
Calciul il regasim in lactate, in oua, in sardine, precum si in legumele verzi: spanac, broccoli, ardei, mazare, etc.

Zincul este un mineral important pentru imunitatea organismului nostru. Carentele mari de zinc duc la scaderea imunitatii si la contactarea diversilor virusi din aer si din mediul extern. Zincul ajuta in lupta impotriva infectiilor si reda buna dispozitie, in cazul persoanelor care sufera de depresii ( legate de fizic, de greutate, etc)
Alimentele in care putem gasi zincul sunt: preparatele din carne de vita, pastaile, mazarea si alunele.
Indiferent de cat de mult ti-ai dori sa slabesti, tine cont de importanta prezentei acestor minerale in organismul tau si ai grija de tine,dar si de alimentele pe care le consumi.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: